| Te koop gevraagd / aangeboden | U bevindt zich in de categorie: Te koop gevraagd / aangeboden. Zoekt u een specifiek boek, artikel of andere (niet persoonsgebonden) informatie of heeft u iets aan te bieden dat betrekking heeft op de meidagen van 1940? Plaats dan hier uw bericht! Totaal aantal berichten: 365, laatste bericht geplaatst op: 17-01-10 14:18. |
| | | Op 13-04-2005 21:13 plaatste Evert Agterhuis het volgende bericht: (1367 keer gelezen) Onderwerp: 20e regiment infanterie Ik ben op zoek naar informatie over het 20e regiment infanterie( staat bovenaan het oorlogszakboekje).
Ik ben namelijk in het bezit van het oorlogszakboekje van mijn grootvader.
Volgens mijn moeder was hij tijdens de mobilisatie gelegerd in de omgeving van Ochten.
Ik ben ook in het bezit van enkele foto's van hem uit deze mobilisatie tijd.
De naam van mijn grootvader is R.van Olst
Lichting 1927 rang: g.d. I-125
Ik heb hierover nooit met hem kunnen spreken omdat hij overleed toen ik 11 jaar oud was.
Ik heb enkele jaren geleden zijn mobilisatie kruis posthuum ontvangen ( moest er wel omvragen, typisch Nederlands).
Wie kan mij iets over deze eenheid vertellen en zijn ze uberhaupt ingezte tijdens de meidagen.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Vriendelijke groet ( actief dienend bij de KMAR)
| | | Op 14-04-2005 00:10 plaatste H Groenman de volgende reactie: Vraag is beantwoord in de rubriek " Gezocht ". | | einde overzicht reacties op dit bericht | |
|