|
Hi Ton,
Dit is wat ik heb na soortgelijke discussies o.a. op het Dutchfleet forum waar de nodige experts rondlopen.
GVT1 (Alkmaardermeer) 3+1 C14W (F5,F6,F18, F4 reparatie De Mok)
GVT7 (Alkmaardermeer) 3+1 C14W (F1,F3,F13, F15 reserve)
GVT2 (Braassemermeer) 3+1 T8W (R1,R2,R3, R4 reserve De Mok)
GVT4 (Westeinderplas) 3 C8W (G1,G2,G4), 3 T8W (R6,R7,R8)
GVT3 (Veere) 1+1 C11W (W14, W3 reparatie De Mok)
2+2 C14W (F17,F23, F21,F24 reserve)
GVT5 (Veere) 3 C8W (G3,G5,G6)
GVT8 (Schellingwoude) 3 C14W (F16,F20,F22)
De Mok
10 C7W
10 C14W
2 C8W (G7,G8) Volgens onbevestigde berichten zou de G9 eerder zijn verongelukt. Anders ook op De Mok
Amsterdam/Schellingwoude 3 T8W (R9,R10,R11)
De drie C14W's van GVT8 vlogen later ook naar de Alkmaardermeer en werden bij een van de twee GVT's daar ingedeeld.
De drie T8W's van Schelingwoude vlogen later naar Kudelstaart en werden bij GVT4 ingedeeld.
Er is altijd onduidelijkheid over de R8 en R9, welke al op de Westeinderplas was en welke nog in Amsterdam.
Groeten, Pieter » Deze reactie is geplaatst op 25 december 2012 16:15 |